سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]

جدیدترین اخبار و اطلاعات نت بوک

سلام دوستان.

احتمالا توی خیلی از وبلاگها و یا سایتهای تبلیغاتی مطالبی در مورد لپ تاپ رایگان شنیدین!!!!


پیرو این موضوع تحقیقاتی در این زمینه انجام دادیم و مراحل مختلف ثبت نام و عضویت و همچنین شرایط ارسال لپ تاپ رایگان رو بررسی کردیم.

شرایط عمومی دریافت لپ تاپ از دیدگاه این سایت عضویت 18 نفر توسط شما است. ولی راه خیلی ساده تری هم برای رسیدن به لپ تاپ هست .

**** ما به شما راه بهتری پیشنهاد میکنیم که بدون عضو کردن 18 کاربر ، خیلی زود به هدفتون برسید. ****

توجه کنید: اگر مشتاق به دریافت لپ تاپ اون هم بدون معرفی کردن 18 کاربر هستید !!!!!!
بعد از عضویت از اون سایت لینکی دریافت میکنید که باید برای ما به  ایمیل زیر بفرستید و روش دریافت سریع رو بگیرید.(یادتون باشه که لینکتون رو حتما به این ایمیل بفرستید.)
actorpeter@yahoo.com

نحوه عضویت :
1-
برای شروع مرحله عضویتاینجا کلیک کنید.
2- در این صفحه بر روی دکمه ی Register به رنگ آبی در گوشه ی سمت چپ ، در پایین صفحه کلیک کنید.

3- فرم ثبت نام نشان داده شده که در اون باید در قسمت First Name نام و در قسمت Last Name نام خانوادگی خودتون رو مینویسین-درقسمت Address Line 1 نشانی پستی خودتون رو مینویسن.در قسمت Address line 2 هم اگر نشانی پستی دیگری دارین ، مثل محل کار ، می تونین بگذارین.البته توصیه می کنم که آدرس منزلتون رو بگذارین چون مناسبتره.اگر آدرستون طولانی شد می تونین بقیه اش رو در Address Line 2 بنویسین.

تمام اطلاعات باید به صورت انگلیسی نوشته شود

برای آدرس:
sq=میدان
st=خیابان
alley=کوچه
no=پلاک
این جوری باید بنویسی:
sq=anghelab st=azadi alley=shahid mansuri no=127

در قسمت City باید اسم شهر محل سکونت رو بنویسین.در قسمت Province/State باید اسم استان محل سکونت رو بنویسین. در قسمت Postal Code/Zip کد پستی ده رقمی رو باید درج کنین که خیلی مهمه.اگر ننویسین لپ تاپ به دستتون نمی رسه.البته میتونید یه کد الکی بنویسید بعد از عضو شدن درستشو وارد کنید.در قسمت Country اسم کشور محل سکونتتون رو انتخاب می کنین.در Email Address باید آدرس ای میل خودتون رو وارد کنین.در phone number شماره تلفن خودتون رو بگذارین که از چپ به راست به صورت کد کشور و کد شهر و شماره ی تلفن وارد می شه.در قسمت Date Of Birth باید تاریخ تولد خودتون رو به میلادی وارد کنین.یرای بدست آوردن تاریخ تولد میلادی خودتون کافیه سن خودتون رو که مثلا 20 سال هست از تاریخ امسال که 2007 هست کم کنیدکه میشه 1987.برای پیدا کردن روزش هم کافیه به تقویم مراجعه کنین.مثلا من که 1 فروردین هستم،روز تولدم میشه 2 می (May).در قسمت Username یک نام کاربری برای خودتونانتخاب میکنین. و در قسمت password رمز ورود خودتون رو وارد می کنین و در قسمت Confirm Password رمزتون رو دوباره بنویسین تا تآیید بشه.بعد از اتمام تکمیل فرم ، یر روی دکمه ی Join Now! کلیک کنید تا فرم شما تایید بشه.بقیه ی مراحل رو هم خودتون طی کنین ، فقط بعد از اتمام کار با یک سوال مواجه میشین که باید جواب اون سوال رو No بزنین.

4-بعد از اتمام مراحل فوق باید وارد حساب خودتون بشین یا به اصطلاح Log In کنین..در اونجا وضعیت عضویت و مشخصات و زیرمجموعه هاتون رو می تونین ببینین.

به این ترتیب شما وارد صفحه ی خودتون در سایت شدین.صفحه ی شما شامل چند قسمت هستش که در بالای صفحه قسمتهای مختلفش رو می بینین.قسمت اول اسمش Home هستش که در مورد مراحل کارهایی که شما به عنوان عضو باید انجام بدین توضیح می ده.کلآ تمام کاری که شما برای سایت در قبال ثبت نام باید انجام بدین در سه مرحله خلاصه می شه که از اونها در سایت با نام استپ(Step) یا در فارسی همون مرحله یاد شده:

1-در استپ اول شما باید به قسمت Offers در صفحه ی خودتون برین و در اونجا به یک سری سایت که بهتون معرفی شده است بزنید.شما باید از این دو تا سایت که مینیویسم دیدن کنید و به هیچ عنوان نباید بعد از دیدن سایت cookie ها را پاک کنید. اون دو تا سایت ایناست:

Formula GC

Formula MV
توجه خیلی مهم!!!:دوستان عزیز شما به هیچ عنوان مجبور نیستین در اون دو تا سایتی که بهتون معرفی شده ثبت نام کنین.شما فقط وظیفه دارین یک بار اونها رو بیبینین همین.نیازی به ثبت نام در اون سایتها نیست و شما فقط به عنوان بیننده میرین و سایت ر ومی بینین و همین.در واقع عین سیاهی لشگری که فقط حضور فیزیکیشون مهمه نه اینکه کار خاصی انجام بدن.

2- حالا بعد از دیدن ده سایت به قسمت ReFerrals برید و لینکی رو که با رنگ قرمز در پایین صفحه گذاشته شده برای ما بفرستید. لینکی که بهتون میده یه چیزی شبیه به اینه:  http://notebook.GustoNetwork.com/index.php?mid=xxxxx البته به جای ایکس شماره هست.

امیدوارم توضیحات رو فهمیده باشین ، منتظر ایمیل و لینک شما هستیم.




محسن شاهمرادی ::: چهارشنبه 85/10/20::: ساعت 11:7 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :3096
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<